kvsronlerr neslisahhhh doğum mayısta olacağı için doktorum sezonu değil gerek yok dedi sanırım bebeğe vurulduğunda daha pahalıya denk geliyormuş belki yaptırırım emin değilim
kvsronlerr soylubulut rsv kış aylarında daha çok görülüyormuş bebek doğunca kışa doğru bebeğe yaptırırsın dedi kendime yaptırsam etkisi azalabilirmiş o zamana kadar
-Papatya33 Bende vurulmayı dusunuyorum . Ama cocuga yapilmasindansa kendime vurulmasini tercih ediyorum cocuga antikor gecer nasilsa. Daha az riskli olur diye dusunuyorum .Birdahaki gittiğimde doktora soracam bende.
AuraMomB Ben pzt vuruldum bebeğe aşısı çok daha pahalı 3 doz vurulup 20bin tl kadar bir ücreti var ben 5bine aldım aşıyı Şu an sadece koltuk altımda apse gibi bir şey çıktı sanırım aşırı kaynaklı