Moz 38+2.Bebek hareketli ve karnım yer yer taş gibi ve bebiş ben nereye doğru uzanırsam oraya toplanıyor dağ gibi yükseliyor,vajinamda dehşet baskı pijamamı zor giydim.Nolur bayramı geçirelim suyum falan gelmesin lütfennn
Caganmoms Moz sen doğum şeyini bana verebilirsin ben doğurayım 😂 sende haftaya doğurursun tüm tuşlara basıyorum 39+4 üm gelmiyor benimki
Herseydenbiktim Moz Sinaylleri vermiş valla her an gelebilirim annecim diyor 😂 Sağlıcakla kolaylıkla olsun doğumun canim benim güzel haberlerle bekliyoruz 💖
inciefe Moz biz de öyle anlaştık inşallah anlaşmaya uyar😂 37+6yım yarın son kontrolüm. Gün verecek doktorum. Bayramı atlarım inşallah diye dua ediyorum :)
mervekalkann Moz hahaha 😂 kesinlikle ben de aynı kafadayım. Benimki de yengeç olacak bir de erkek ben ne yapayım yahu akrep annenin duygusal yengeç bebeği 🤦🏼♀️
Moz Herseydenbiktim yok ya sanmıyorum şuan iyiyim bayram geçsin tuşlara basıcam çok teşekkür ederim canım amin inşallah🌸💗
Herseydenbiktim Moz İnşAllah bol bol bayram sonrası egzersiz yap askim gerçekten çok faydası oluyor doğum esnasında
Moz Herseydenbiktim tamam güzelim bu akşamdan itibaren hurma yemeye başlıyorum.Egzersiz olarak etkili 1-2 şekil önerir misin atıyorum squat ve çömelme gibi.Şimdi gidip her hareketi yapmaya çalışmiyim yapamam bırakırım falan o yüzden en etkili 2-3 ü nedir acaba
snanrdmr @Moz bende nisan diye anlaşmıştım ama erken vaz geçti anlaşmadan benimki balık olabilmek için sağlıkla zamanında gelsin inşallah işin şakasıdayızda🥰
Herseydenbiktim Moz Ben youtube de egzersiz yapıyordum askim 5 6 dakikalık eğer yapabilirsen sumo squat ve ördek yürüyüşü de iyi geliyor denemelisin bunlariii
Herseydenbiktim Herseydenbiktim Kapi kolundan destek alıp squati öyle yapabilirsin tüm vücut için ördek pozisyonu kesinlikle rahatlatıyor da
Herseydenbiktim Moz Beni çok rahatlatiyordu askim hastane odasında bile yapıyordum akşam 6 da doğum başladı 8 10 dakika da doğurdum belki bunların etkisi de vardır 🤷🏻♀️💖