Devlet hastanesine gidiyorum ultrason cihazı çok iyi değildi doktor yarın gel daha iyi bi cihaz var ondan bakalım dedi. Bugün gittim baya bi süre baktı aç mısın dedi değilim dedim sonra hiç tahmin yaptım mı şimdiye kadar dedi yapmadınız dedim baya bi baktı sonra kıza benziyo dedi. Ama öğle arası saatine yakın beni 2 dk bakayım diye almıştı alelacele baktı. Böyle olunca cinsiyet doğru mu emin olamadım görselde bacak arası gözüküyor sizce kesin kız mı kendimi alıştırmasam mı diyorum 1 ay sonra detaylı ultrason randevum var o zaman kesin öğrenirim diyorum ama bi yandan da kızım olmasını istiyodum yanlışsa duygusal olarak değişik hissederim gibi geliyor. Fikriniz nedir acaba. 