sydhjjhj kesinlikle kimseye tavsiye etmediğim doktordur kendisi. İlgi sıfır, çok negatif. Bak erken doğum yaparsın bebeğin sarılık olur diyor da tedavi olarak hiçbir şey yapmadı. Arayıp ulaşana aşk olsun. 9 yıl önce Hayat hastanesindeyken hastasıydım ama hiç memnun kalmadım. 34. haftada başka doktora gittim senin bu halin ne dedi. Uyuşmazlık iğnesi yapılmamıştı, enfeksiyondan 2 cm açılmayla hastaneye gittim, kan seviyem 7 daha saymayayım ya. Çok şükür ben ehline denk geldim de son anda toparlandım. Kendisine hakkımı hala da helal etmiyorum