Kızlar 2 gündür karnım çok sertleşiyordu normalden çok fazla bugün nst de düzenli sancılarım çıktı doktorum yalancı değil bu sancılar dedi yüksektide baya açılmam 1 cm çatı muayenesi yaptı biraz uyaralım iyi olur dedi bol bol yürü hareket et dedi eve geldim ne zaman dogururm şüpheli ama çok uzak değil galiba 😍 birde bu muayeneden sonra biraz daha sancıları hissetmeye başladım normal mi bilmiyorum 38+1 im