zibozi kızlar 5+4 teyim ve 2 gündür ara ara kasığıma ağrı giriyor gidiyor normal mi anlamadım ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamamıştım
muko64 zibozi çok normal canım endişe etme ilk ay bende çektim sonra biraz daha azaldı kanama yoksa sıkıntı yoktur
muko64 zibozi amin canım bu süreçte çok dikkat et dinlen agırlık vs kaldırma 13 haftalık olana kadar ben dikkat ettim sende et