Dr 1-4haziran opsiyonu koydu ben 1’i seçicem muhtemelen.Büyük eşyaların tamamı bitti.Oğlumdan sonra hiçbişey bırakmadım şimdi kızıma Sıfırdan alıyorum herşeyi😄 Çok şükür hala ödem vs yok ama sırt ağrılarım fazlalaşmaya başladı.Sizde durumlar nedir alışverişlerde falan.