Kızlar kızım çok kirletiyor diye ona çok üst baş almıyorum ama herkes böyle mi yoksa sizler çok üst baş alıyor musunuz?
3 pantolonu var dışarda giymelik
Evde giymelik 1 pantolon var
2 tane pijaması var
Dışarda giymelik 4 sweatshirt var
3 tane de ev giymelik uzun kollusu var
Kızım 18 aylık.
2 montu
2 yağmurluğu var
1 ayakkabısı var
Sürekli aynı şeyleri giydiriyorum çocuğa da böyle değişik hissediyorum acaba yeni şeyler almam gerekiyor mu