sima1414 Arkadaşlar 12 . Hafta da dr cinsiyet kız dedi 14 de başka dr erkek olabilir dedi 17 de dr um kesin kız 100 de 90 dedi kız sonra ısrarla baktı 100 de 99 dedi kız mıdır sizce detaylı ya 2 haftam var kız mı erkek mi artık kafam bulandı gerçekten ya
gozdeguzel Canım %99 demiş kız demiş ya çocukta mikropenis sendromu falan varsa da uzman görememişse onu bilemem tabi ironi yapıyorum erkek olsa görünürdü fazlalık