hilalleee 38+5 ve hiç belirti yok. Doğuma yakın nasıl hissediyordunuz bi anda mı geliyor sancılar? Ben şu an sanki 20. Haftada gibi rahatım ya 🥹
avokados hilalleee ilk hamileliğimde 39+1 de doğum yaptım ve 2 gün öncesine kadar ne ağrım ne de sancım vardı. Bir anda geliyor sancı ve geldiğinde emin olun anlıyorsunuz🙃
handeis Ben de 38+3 deyim. Ben de aynı şekilde hiçbir belirti yaşamadım. Artık sağlıkla gelmesi için tüm tuşlara bastım hazırlıklara son gaz devam ediyorum ama pek gelesi yok gibi…
lonelymom1 minikcivciv89 açılma varsa bir haftaya devamı gelir yalnız pilates topunda bolca egzersiz yap ve pelvik hareketler dene doğum hızlı ve kolay olur:)
iyaabla Valaha kızlar o sancı gelince anlıyorsunuz zaten hiç şüphe duymadan zamanı vardır ne zaman gelmek isterlerse geliyorlar sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
hilalleee Caganmoms ayy valla niye böyleyiz ya 😂 peki doktorunuz bi şey diyor mu? Miadı dolarsa ne yapılacak
snycl hilalleee 37 hafta. sadece yalancı kasılma karnım taş oluyor. bugün çok fazla oldu faydası var mı bilmiyorum
melteW hilalleee ben 38.6 hafif ve düzensiz sancılarım var hayırla bayramı atlatsam diye umut ediyorum