Merhaba iyi akşamlar herkese 36 haftalık hamileyim dünden beri kalçamda ağrı vardı oturamıyordum baktım ki hemoroid (basur) olmuşum hamilelikte çok sık rastlanan bi durummuş. Yediklerimden dolayı değil rahimdeki yük damarlara vurmuş ve damarım dışa doğru patladı. Başına gelen oldu mu acıyı hafifletmek ya da geçirmek için neler yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim