Kızlar normalde emzirirdim hareketleri yavaşlayınca emziği takardım agzına sallardım derin uykuya geçene kadar ama 3 gündür emzik istemiyor (sadece uykuya dalarken veriyorum) sallamak için yatırdığım anda kıçını yırtarcasına ağlıyo ama gerçekten ağlıyo gözlerinden yaşlar akıyo memede uyuyo sallayarak geçici bir süreç mi acaba tatile geldik yerini yadırgadı gliba alışamadı hala bu arada kulagını kaşıyo sürekli diş mi çıkarcak acaba 5 buçuk aylık