asyamev Kızlar çok paniğim 26 martta göğüs dikleştirme+silikon karın germe ve kas dikimi ameliyatı olucam , 3,5 yaş kızım var bir şey olucak korkusu var kalbim pır pır biraz motive alırım lütfen
Perla_ asyamev Resmen baştan yaratılacak gibisin bacım valla iyi cesaret ikinci kez sezaryen olcam onda bile endişelerim var zorunlu birşey değil senin için bu bence
happyela asyamev Vallahi iyi cesaret canım. Umarım sıkıntısız geçer ama keşke çocuğunun biraz daha büyümesini bekleseydin. Daha küçük biraz sancılı dönem olacak onun için de zor olacak.