Selam anneler nasilsiniz hem muhhabbet edelim istedim hem de az once bir gonderi gordum instagramda cok hosuma gitti ordaki yazanlari paylaşmak istedim belki lazim olur :)
1) ameliyattan sonra mumkun olduğunca erken ayaga kalkip yürümek
2)bolsu icmek ve sivi tuketmek
3) sakız çiğnemek bagirsaklari haraketlendirir mutlaka cantaniza atin.
4) ananas suyu içmek
5) gaz yapabilecek yiyeceklerden 1 2 gun uzak durmak.
Sizin var minonerebileceginiz ben bunlari ilk defa duydum.
Ilk dogumum sezeryan olmustum ben de o zaman bol bol kayisi suyu icmistim ve corekotu cignemistim.bunlar da benim deneyimlerim. Deneyimli anneler ya da bir yerde duydum şu iyi geliyormuş diyenler merakla bekliyorum 😀