Merhaba hanımlar ilk gebeliğin kız dı kızımda midem hiç bulanmado kolaydı ama 2.gebelik erkek cinsiyetten mi nedir 17 hafta olcaz hala mide bulantısı var 8 haftadan beri piriland kullanıyorum zararı filan olır mu acaba doktora soracaktım unutmuşum deneyimli var mı aranızda