Kızlar 33 haftalık hamileyim 3 gündür kasıklarım da çok şiddetli ağrı oluyor yatarken otururken sabit bir ağrı hareket ederken özellikle bıçak saplanır gibi bir ağrı dün kontrolüm vardı doktora gittim ultrason ve vajina ultrason yaptı bebek sağlığı iyi rahim ağzı uzunluğu 3 santim herhangi bir erken doğum riski yok dedi ama idrar testi falan yapmadı acaba enfeksiyondan olabilir mi başka bir doktora gidip ya da yine oraya gidip idrar testi yaptırmalı mıyım yoksa normal mi var mı bu durumu yaşayanlar