ayseshazar benim de sizin tarif ettiğiniz gibi bir kaç defa akıntım oldu kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim dedi nişan bu şekilde parça parça gelebiliyor artık bebiş aşağı baskı yaptığı için o tür lekelenme normal kırmızı veya pembe lekelenme olursa veya suyun geldigini hissedersen sancılar 10 dk az olursa gel dedi nişan gelince hemen doğum başlamıyormus benim diğer hamileliklerinde kırmızı renkte nişan gelince hastaneye gittim 5 veya 6 saate doğum oldu ama bunda gelen giden yok 😂