Kızlar moralim çok bozuk 23. Haftamdayım hamileliğin başından beri sancılı ve ağrılı geçiyordu ama pazartesiden beridir şiddetli ve düzenli kasılmalarım ağrılarım var bebekte doğum pozisyonuna alıyor kendini zaten hep aşağıda duruyordu tüm bunlar açılmaya yol açıyormuş. Bugün doktora gittiğimizde rahmimin çocuğu doğurmaya çalıştığını söyledi doktor. Progestan ve bir ilaç daha başlattı bebeğin kilosu ve suyu fazlaymış bende yüksek ihtimalle şeker olduğunu test yapmam gerektiğini ve ev işi yemek de dahil yapmadan hep dinlenmem gerektiğini söyledi. Gurbette olduğumuz için yarın mecbur aileme gitmek için yola çıkacağız ama orayada gitmek yük olmak istemiyorum. İki erkek kardeşim annemi çok yoruyorlar üstüne birde ben yük olacağım. Bu haftalarda aynı durumu yaşayan var mı?