Arkadaşlar merhaba bir hafta önce 33 haftalıktım ve şeffaf en küçük parmağın yarısı kadar sümüklü bir şey geldi sanırım nişan dedim ara ara yalancı sancılar vb de oluyor bebek uzun süredir baş aşağı bugün 34+2 günlük hamileyim dün acile gittim tansiyonum yüksek çıkıyor diye nst bağlandım sancı çıkmadı açıklık bakmadılar tansiyon iyidi ve eser miktarda protein kaçağım çıktı ayrıca gribim eve gönderdiler bugün uyandıktan sonra kendimi yormayacak şekilde temizlik yaptım oturarak eşim de yardımcı oldu zaten çok yormadım kendimi ama vajinada ve sağ kasığımda bir ağrı vardı uyanmama rağmen geçmedi doktorum da devlette ulaşmam imkansız neyse az önce tuvalete gittim ve bayağı uzun sümüksü damar gibi açık satı beyaz karışımı rengi düşünün öyle bir şey geldi sanırım nişan kasık ağrım da geçmedi doğum mu yakın acaba ya da bu nişan mıdır