busu1 bende perinatoloji takipliyim sertleşme toplanma yani kasılmaları bebeği hissettiğimden beri yaşıyorum ama ilaç kullanıyorum . Progestan dışında başka bir ilaç daha. Ama doktorum haftalık takip yapıyor. 27 haftalığım sertleşmeler kasılmalar için de bunlar sancı aslında diyor yani yalancı sancı dediğimiz , düzenli aralıklarla olmadığı sürece dikkate almayacağız diyor. Sizde kısalma falan var mı rahim ağzında