izmir_ öncelikle bu süreçte kolaylıklar dilerim kuzum ben puregonu aşılama tedavisinde 2 ay kullandım ilk ayımda çok sayıda yumurta geliştiği için iptal oldu ikinci aydaki kullanımda ise 2 yumurta gelişti aşılamada doğru doz yeterli büyüklük önemli ama senin sürecin tüp bebek olduğu için daha rahat olur diye düşünüyorum yumurtaları çok güzel geliştiriyor ama çok fazla şişkinlik kalıyor ki buda tüm hormon tedavilerinde kullanılan iğnelerden kaynaklıymış zaten umarım güzel sonuçlar elde edersin ben şimdi hamileyim eğer aşılama olumsuz olsaydı tüp bebek sürecine başlamayı düşünüyordum inşallah sende daha fazla beklemeden kavuşırsun bebeğine ♥️