merve_tp hava sıcakta olsa bebek uzun kollu giyiyor canım, ben geçen sene eylülde doğum yaptım ve hastaneden çıktığım gün acayip yağmur yağmış ve hava bi günde bozmuştu evde kalorifer yakmıştık ya 😅 ama kısaca aldıklarımdan bahsedeyim, 0-1 ay zıbın 3 tane aldım 5 tane de 1-3 ay aldım civilden, yenidoğan 4 tulum, 2 tane de alt üst takım vardı, 3 tane 0-3 ay alt üst 4 tane de 0-3 ay tulumu vardı, ama şöyle benim bebeğim kusan yada kakasını çok yapan bi bebek değildi bunlar bana fazla fazla yetti ama kimine de az geliyor günde 2-3 kez değiştiriyorum diyor, birde benim oğlum uzundu yenidoğanları 1 ay anca giymiştik sonra 0-3 lere geçtik direkt ve 3 ay boyunca giyemedi çünkü hızlı uzadı devamlı aldım büyüklerden, şuan 6 aylık oğlum ve 9 aylıklardan giyiyor ürünler hep küçük geliyor