Gizliyim benim de 30. Haftamda başıma geldi böbreğim ağrıdığı için ürolojiye gittim ve ultrasonda grade2 hidronefroz çıktı bebek sıkıştırdığı için oluyormuş üroloji hekimi doğum yapıp 40 ın çıkınca kontrole gel dedi kadın doğum uzmanıma söyledim ağrın çok olursa bazen rahatlatmak adına stent takabiliyorlar o da sıkıntı olmaz bebek için demişti ama ağrım şiddetlenmediği için gerek kalmadı çok şükür doğum sonrası da sıkıntı yaşamadım