Deletedmom_987 ben çarşamba günü gideceğim inşallah yavrularımı ikisini de inşallah kucağıma alırım ben size konuştuklarımı söyleyim; hoca Dışardan bir doktor olduğu için özel sağlık sigortası tamamlayıcı sigorta falan geçersiz otomatik bu sigortalar direkt hastane doktorunu ve hastaneyi kapsıyo. Sekreteri Fatma abla doğum olacağı gün geliyor bizden parayı alacak ve kendileri hastane ile hesaplaşıyor ben hastaneye değil Fatma ablaya vereceğim ücreti