Benim arkadaşımın doktoru ve cok cok iyi olduğunu söyledi riskli olmasına ragmen iki cocugunada ona gitti ve 33.haftada dogdu iki cocuguda
Bende bursada oturuyorum ve gebeligim serklajli yani dikisli inan fırsatım olsa ben gelicektim o kadar güven veriyor ali hoca