Bugün tam 6 haftalık hamileyim bugün doktora gittik bebek oluşmuş ama daha yeni oluşmuş dedi kalp atışını duymadık . Eve geldim sarı akıntı ile birlikte iki damla kan geldi doktora yazdım yarın tekrar çağırdı . Yerleşme kanaması olabilir mi ? Gerçi kese ve bebek gorundu