Ayın 16sında betam 261 çıktı sağlık ocağındaki doktor bir kadın doğuma git keseye baksınlar bugün dedi gittim ama doktor bakmadı bile çok küçük kese falan gözükmez dedi siz kese ve kalp atışını ne zaman duydunuz tam olarak ne zaman gitmeliyim birde 261 beta kaç haftalık oluyor acaba