emere açıkçası bunu hamileliği başlarında biz de çok düşündük yapsak mı nasıl olur diye. Ama sonradan eşim böyle bir şeyin etik olmadığı kanısına vardı. Özel muamele, özel ilgi, özel oda, her şey için para ödeyip ve kabullenip özele gidip sonrasında bu parayı geri talep etmek doktorun kul hakkına gireceğini düşündü. Kaldı ki zaten böyle bir şey yapildiginda doktorunuzun doğum parasını da ödememiş oluyorsunuz parayı geri alarak. Hem özel doktor doğursun hem de para vermiyim diye düşünmek çok yanlış olduğunu düşündük ve bu düşünceden tamamen vazgeçtik. Yapsak bile eşim doktorun doğum ücretini direkt doktora elden vermeyi düşünmüştü. Ama o şekilde de yine doğru olmayacağı için bu düşünceden tamamen vazgeçtik. Kaldı ki zaten devlet, özel hastanelerin bu şekilde yaptığından mutlaka haberdardır. Tüm özel hastaneler bu şekilde işliyor çünkü