Merhaba ben 28 haftalık hamileyim şeker yüklemem çok yüksek çıktı doktorum endokrinolojiye yönlendirdi oda diyet ve insilün başlattın sabah öğle akşam gece iğnesi verdi gündüz ve akşam 3 gram gece 6 gram vurmamı söyledi ben çok korkuyorum benim gibi olan varmı bi zararı olurmu bebeğe bunun