Çektirme değil de dolgu yaptırmam gerekti 4. Aya geçince doktor izin verdi fakat çok beklenen bebek olduğu için riske girmek istemedim çektim ağrıyı doğumdan sonra dolgular ve diğer işlemlerimi yaptırıcam inşallah 32. Haftadym az kaldı diye sabır ediyorum 🥹