Aaayseeert 13. Haftalarda kanamam olmuştu baya yoğun birşekilde doktor plasente rahim ağzını kapatmış yukarı çıkar zamanla demiş ve 27. Haftalarda çıkmıştı da normal doğum yaptım hatta, eğer çıkmazsa mecburi sezaryen olursun demişti zamanla çıkacaktır canım bebek haraket ettikçe