ec691 Şuan 7.500 olmuş geçen ay arkadaşım gitti ondan biliyorum ama bu işte çok iyi bir doktor ve makinası inanılmaz kaliteliydi 4 boyutlu, 1 saatten fazla sürüyor zaten çekim çok detaylı inceleme yapıyor sonrasında da renkli fotoğrafları ve çekim cd sini size veriyor, ben şuan özel hastanede takipliyim ve doğum paketimde detaylı usg var eğer olmasaydı zaten yine Sinan hocaya giderdim bu arada doğumdan sonra kızımın kalça usgsini de Sinan hocaya yaptırmıştım muhtemelen ikinci çocuğun da kalça usgsini yine ona yaptıracağım.