Ay kizlar düşük mü yaptım yapıyorum bilmiyorum inşallah goren vardır çizgiyi ben çıplak gözle goruyorum. Kafam çok karışık çünkü adet oldum sandim.17 Şubatta adet oldum 28 günde bı olurum dünde kanamam başlayınca adetim sandım ama çok yoğundu bildiğin adet kanamasiydi affedersin pedim icide siyah siyah topaklanma vardı bende adetim diye bugünde röntgen çektirdim eve gelince de adetim kesilmiş oldu şüphelenip test yaptım böyle çıktı. Takip edicem koyulaşma olursa kan testi vericem moralim çok bozuk adet oldum sandım birde ilaç falan da içtim testim de var mı bakar mısınız. Awox marka 