ayaznannesi ben ikiz olmasına rağmen rahat geçirdiğimi düşünüyorum midem hiç bulanmadı sadece ilk 3 ay hep uyudum uyandım yemek yedim aşırı enerjim bitikti, ikinci 3 ay hamile gibi değildim çok rahattı, şu an 7.ay bitiyor ama 9 ay tek gebelik gibi ağırım zorlanıyorum inşallah erken gelmezler ama mayıs ortasına kadar napıcam bilmiyorum göbeğim her gün büyüyor