Selam kızlar 11 haftalığım bu zamana kadar canım hiçbir şey istemedi. Benim fakir gariban ruhum üç gündür elma çok istiyor. Gözümün önünden gitmiyor yemesem ölecekmişim gibi aklımdan çıkmıyor ve yiyorum tabi. Normalde hiç sevmem elmayı. Yani biraz vizyon elma nedir ejder meyvesi falan çekseydi en azından diyorum ama yok ille de elma