SAT’a göre 19+3 günlük gebeyim. Ama bebeğim 4-5 gün geriden geliyordu yani normal şartlarda bugün 18+5 günlük falan çıkması gereken bebeğim şuan 17+1 olarak göründü. Kanama alanım vardı o yok artık bebeğimin kalp atımı da var bebeği besleyen damarın da iyi olduğunu söyledi ama Bebek biraz aşağı inmiş ama açıklık olmadığını da söyledi ben çok korkuyorum erken haftalarda böyle gelişim geriliği yaşayan var mı ne yapmalıyım ?