Kızlar ben şuan 18. haftadayim son 3 gidişimde doktor önce erkek dedi sonra tekrar erkek dedi en son bugün bence kız dedi gibi sanki Bayram sonrası tekrar bakalım dedi aklımı oynatacağım doktor her hafta gel gel diyor cinsiyet için gidiyorum net birşey söylemiyor kesin konuşmuyor en son bende gelmeme gerek yok cinsiyet için detaylı USG de öğrenirim size kalsa dogrunca netleşir herhalde dedim bide utanmadan gülüyor yani bebek bacak arasını açmış görüyorum pozisyonu da uygun bu ne canım ya gerçekten heves bırakmadılar git gel git gel

