Kızlar merhaba,
23+5 hamileyim ve hiç isim falan düşünmedik zaten artık koyulabilecek isim sayısı bence çok az.
Yeni jenerasyon ismi koymak istemiyorum hepsi çok güzel bu arada ama ben biraz daha geleneksel yani anlamı derin olan isimler seviyorum. İlk cinsiyet tahmini erkek yapıldı çok araştırdım ve “Karan” isminde karar kıldım. Çünkü anlamı, ebced değeri falan çok güzel, manevi anlamlarıda güzel. Ama kız isminde böyle bir isim bulamadım. Hem kulağa hoş gelsin hemde ne bileyim yeni yeni sırf isim olmak için 2-3 hecenin yanyana geldiği isimler istemiyorum.
•Doğa
•Öykü
Gibi isimler bulabildim ama hala net değilim
Örnek olarak “Aden” ismini her anlamda çok çok beğeniyorum ama hem ailemde hem eşimin ailesinde Aden dolu. Yardımcı olabilir misiniz 🥹