Öncelikle herkese merhaba 🙂 Sonunda buraya doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu Rabbime sonsuz şükürler olsun. 32 yaşında ilk gebeliğimin bu denli pozitif geçeceğini tahmin etmemiştim. Pazar günü nişanım geldi ama sıfır sancı hissediyordum, pazartesi salı nişan gelmeye devam etti hafif hafif regl ağrısı da eşlik etti. Salı nstmde sancı çıkmadı fakat doktorum muayene ettiğinde 3cm açıklığın var doğumun başlamış yatış vereceğim dedi ama kabul etmedim çünkü acı ağrı hissetmiyordum evde çekip son aşamada geleceğimi söyledim. Öğlen gel tekrar bakalım açıklığına dedi 4cm olmuştu ısrarla yatış dedi ebeler geldi yine kalmamı istediler ama evimiz 5 dk sancım sıklaşınca geleceğim dedim ve bi şekilde çıktım hastaneden. Sancılarım akşam 9dan sonra biraz daha hissedilirdi derken hastaneden nöbetçi ebe akşam 11de arayıp artık gelmelisin bebeği riske atmayalım nst çekelim açılman ilerlemediyse yine evine gidersin dedi. Gittiğim gibi sancılarım acayip sıklaştı açılmam 6cm oldu, suyumu patlattılar ardından 7cm ve 2 dakikaya düştü sancı sıklığı. Koridorda sancı geldikçe demirlere tutundum pilates topunda hareket ettim eşim sırtıma masaj yaptı sonrasında istemsiz 2 kez kustum işte ondan sonra sancılar dayanılmaz hale geldi ve çatala alındım. Tam açılma olmuş hemen ebeler gerekli hazırlıkları yapıp doğuma aldılar. Gece 12 de hastaneye girdim 2.10 geçe çatalda ıkınmaya başladım ve 2.37 de bebeğim kucağımdaydı 🥹 Ikınma bence sancıdan daha kolay geçti artık bebeğin çıkımını hissettiğimde ona kavuşmak için bütün gücümü kullandım, çok şükür 3 ıkınma ve sonrasında hafif kesiyle bebeğim kucağımdaydı. Hemen ağlamaya başladım 🥹🥹🥹🥹🥹 Bebek içte yırtılma yaparak geldiği için iç dış dikişlerim oldu açıkçası beni en çok zıpratan bu aşamaydı ama ona da eyvallah sonuçta bir insan doğurduk 🙂 Çok şükür bebeğim sarı sütümü emdi, şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin. Bir de şunu söyleyeceğim evde sancım başladığında MERYEM ANA otunu suya koyduk hastaneye geldiğimizde çiçek gibi açılmıştı. Şimdi bakıyorum yine sımsıkı olmuş, etkisi olduğuna inanıyorum deneyebilirsiniz 🙂