kızlar smear testinde yüksek enfeksiyon çıktı
progesteron hormonumda döngümün 21. günü 0.42 çıktı bu da yumurtlama olmadı demek ya ben napacam akıl verin dr bayram sonrası tekrar smear testi istedi eğer yine enfeksiyon yüksek çıkarsa bu kez iğne verecem dedi ama bu progesteron düşüklüğünü ne yapabilirim ? biliyorsunuz ki yumurtanın büyümesine engel ve gebelik olursa da sağlıklı tutunma olmaz bu düşük değerle