edannnnur korkmayın. Benim bebeğimde 3 yaşındayken ortaya çıktı, erkek çocuklarında genelde oluyormuş. Kapalı ameliyat yaptı, diğer tarafta varsa onu da alacağım dedi varmış aldı da kapalı olduğu için açık yara falan olmadığı için çok kolay oldu. + sünneti de aradan çıkarmış olduk. Hareketlenince büyük olunca daha zor oluyor , bulunduğunuz yerdeki hastaneyi doktoru iyi araştırın geçmiş olsun çok