mineayse9696 Arkadaşlar gribim iki haftadır geçiremedim hamile olunca birşey kullanamıyoruz malum hastalığım bugün arttı diyebilirim sürekli üşüyorum heryerim ağrıyor serum yaparlar mı acaba 7 haftalık hamile olunca yapmazlar mı
bbaskal mineayse9696 20 haftalık gebeyim geçen hafta özele gittim parol ve vitamin karışımı serum taktılar ateş enfeksiyon vs olmadığı sürece zaten ilaç yazmıyorlar