serius Kızlar 33+5 im daha. Sancım çıktı Nst de. Dr yatış verdi ciğer geliştirici yapacakmış. Sabaha düzelmezse sezeryan olacam . Daha küçücük bebek lütfen dua edin olmasın böyle bı şey :(
Nisannurr Allah evladını sana bağışlasın inşallah sancıların geçer ve bu acaleci bebiş zamanında doğar. Meryem süresi dinle bol bol , elini karnına koy ya rahman ya rahim ya Kudüs çek bol bol canım . İnşallah kolayca atlatırsınız bu süreci
aslmoms ah sabırsız bebekkkk. İnşallah hayırlısı ne ise o olsun hakkınızda. Rabbim ne verirse güzel verir. Sabredin sakın üzülüp kendinizi yıpratmayın. Güzel haberlerinizi bekliyoruz 🧡🧡💐💐
serius aslmoms amin inşallah başka görüş almak için hastane değişiyoruz şimdi umarım o zamana kdr diner :(