Mavideniz26 iz_l344 evet her doğum başına ayrı fazla para alınıyor normal doğum yapanlar içinde geçerlidir.
iz_l344 aslmoms yaaa Batman’daki özel hastane kaçıncı sezaryen die sorup fiyat veriyo daha önceki dogumlarimda sormadılar. Resmen ilk sezaryen ucuz diğerleri artıyor şaka gbi
iz_l344 Mervekaram22 malesef sezaryen oldukça risk artiyomus bu yüzden fiyatta artıyor saçma ama üstüne koyuyorlar fazlasıyla
iz_l344 Mervekaram22 büyük ihtimal öyle olucak ama devlette beni korkutmuyor değil bazen yazılanlar yaşarmiyim ki die korkuma korku ekliyo