Panzehir rabia06rabia ya kasıklarım cok ağrıyor adet olacakmış gibi arada zongluyor boyle sürekli wc ye çıkıyorum normal mi
rabia06rabia Panzehir valla cnm testin pozitif bence bı kan ver bayram girmeden gebeliğin başlarında normal ve sık idrara çıkma çok oluyo baskı olduğu icin
rabia06rabia Panzehir bende de öyle şuan sürekli WC gidiyorum ve kasıklarımda batma ve baskı hissi ar bklm adete 1 2 gün kaldı hayirlisi
Panzehir rabia06rabia bu testten pozitiflligi yalan diyorlar days doctor başka bir testle denicem çıkmazsa adet agrisidir heralde