erkekannesi1_ Ay 1 ay oldu sezeryan olalı nokta mercimek kadar acile gittim enfekte olmuş dedi antibiyotik klomoks yazdı kenarı hafif kızarık başına gelen varmı ya yarın kadın doğuma gidicem
erkekannesi1_ 250199 hayır ya lavaboya girdim bakıyım dedim sarı akıntı gibi akıyordu acı falan yoktu acildeki doktor iç dış demedi chatgpt ye sordum dış dikiş gibi duruyor dedi
250199 erkekannesi1_ evet dıştan varsa dış dikiş gibi duruyor benimde 16 gün oldu olalı kanamada koku alıyor gibiyim acaba enfeksiyon mu oldum diye düşünüyorum dış dikişlerde bir şey yok gibi ama doktora gidicem akşama bende
erkekannesi1_ 250199 gi canım ama acil doktoru bana antibiyotik verdi bence kadın doğuma git yarın bayram tatili olmadan