İlk buluştuğumuz gün 10saat yanında nası geçti anlamadığım için ilk görüşte aşk sayabilirim, ama tanıdıkça zamanla aşık oldum esasen🥰 tanışalı 7 sene olcak 🐣
Bulusmaya giderken kardeşime şey demişşm hatta “amaan bi kahve içip gelecem ne sanki evlencez” 😂😂