Gulsen1989 Günlük kullanım için Bepanthol aldım. Çok aşırı pişik olursa diye de sudocrem aldım. Çok gerekmedikce bişey sürmeyi düşünmüyorum hassas olursa cildi günlük kullanırım olmazsa öyle bırakıcam. Altını sürekli değiştirmek ve havalandırmak bence önemli olan
Burcu_Tolga Okyanus05 "Sudocrem" cnm tavsiye ederim eczanelerde de bulunuyor e-bebekten aldım ben 32 haftamdayım henüz kullanmadım ama göğüs altında pişik olmuştu denedim 1 defa sürmem yetti demek ki doğru seçim yapmışım dedim😉