eminegul469_ değil canım 38+0 da 2990 gram doğdu miniğim ama hastanede maalesef çok kilo kaybettik bilinçsiz hemşireler yüzünden iki haftadır çocuğa kilo aldırmak için gecesiz yaşıyorum günde 2-3 saatlik uykuyla kilo önemli değil ancak doğduktan sonra mutlaka dikkat edin bebek emiyor zannedip ekstra bir şey yapmadılar üstüne sarılık olduk bide gerekiyorsa mama verin ama bebeğinize kilo verdirmeyin 2 günde verdiği kiloyu 2 haftadır aldırmaya çalışıyorum beni daha önceden kimse uyarmamıştı ben size söyleyeyim aklınızda bulunsun