Arkadaşlar plesenta aşağı yerleşimli ve kanama varmış 🥹 çok moralim bozuk. Daha önce plesenta İn yeri ile ilgili bir şey söylemedi hiç bir doktor hep orada mıydı sonradan mı aşağı indi acaba. Geri düzelir mi. Doktorum bana spor yap dedi ama okuduğum tüm yorumlarda herkese yat denilmiş çok korkuyorum napcam, bebeğim sağlıkla doğsun istiyorum 🥹 Bu arada dışarı vuran bir kanamam yok ama plesenta da kanama alanları var.